Babysim och sömn

I torsdags började vi på babysim. Fick faktiskt med mig Micke med, även fast han var lite svårflirtad. 
Tycker det verkar bra. Fick testa olika grepp, och Leon skulle lära sig hålla i sig själv i oss och kanten. 
Dock är han lite för orädd, så han släppte taget och åkte under vattnet flera gånger... Blev inte ledsen i alla fall! 😊 
Ska bli kul o se vad nästa vecka innehåller. 


Kvällarna har blivit mycket bättre nu. Nu försöker vi få läggdags vid 8 tiden, och funkar oftast bra. Han somnar oftast i vår famn, så lägger vi ner honom i sängen, men de funkar, inget vi lider av och han känner sig trygg. 
Han har även börjat klara nätterna utan mat vilket är väldigt skönt, speciellt eftersom jag slutat amma med. 
Vaknar fortfarande, men somnar om efter lite invaggning igen. 


Nu ska jag fortsätta kolla OS medan Leon sover hos mig, mysigt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0