Greace & filminspelning

Var på Greace i lördags med Mosan.
Herreguud va bra det var!  Fast lät lite lustigt när de sjöng på svenska...
Fattar inte vilka röster de hade. Jag älskar verkligen musikaler, man blir helt glad innomsig!
Och att Måns var med gjorde det inte sämre, otroligt bra ser han ut ;) (såg honom utan tröja med!)
Sen blev det Mc Donalds för mig och Moa som inte ätit sen frukost (iofs fika vi hos Erik, men det gills inte)
Blev Happy Meal när vi såg att det var Mumintrollen!! Fick en jätte söt kortlek.
Sen blev det grillning hemma hos Micke.

På söndagen åkte jag och Moa in till metropolen Degerfors (eller Hollywood som Niclas sa) för att vara statister i "Syskon". Var en film av Marcus Carlsson, som ska visas på filmfestivaler och i skolor.
Va häftigt att se hur en film inspelning går till, vi som gått media och allt!!
Var visserligen lång väntan då och då, men vi fick ju fika ;)
Träffade nog den mest övertrevliga människan jag mött med!

Sen blev det mys med Micke innan han åkte iväg igen... Men nu är han bara borta en vecka, så det ska nog gå fort. Så är det ju långhelg nästa helg med.
Och då blir det 20års kalas heeela helgen! =D whooohooo!
Ska på systemet på onsdag, hehe


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0