Tapetsering, Tv-spel och 18års- debut

Nu är sovrummet färdig tapetserat. Blev jätte bra. Helnöjd!
Fondväggen blev faktiskt mycket bättre än vad jag trott. =)
Vardagsrummet e påbörjat, allt de ljusgråa är klart, nu återstår bara fondväggen.
Sen så e de ju hall o kök kvar med. Men de kommer nog bli bra.
Hoppas vi kommer långt i helgen... ska köpa golvlister med.. mycket köpa blir det..
kommer bli ruinerad på det här =P hehehe

Har köpt färg till köksväggen med. HIttade en i nougat som kan bli bra,
micke e tveksam, men om de ser helt tycoon ut får ja väl måla över med vitt igen... så det löser sig nog.

KÄnns som vi komer frammåt på riktigt nu. Känns som vi ser målet. Inte så jätte mycket kvar.
Efter tepetsering e de "bara" golvlister, lite målning på karmar m.m, bardisken och..... tror det e klart sen!!! =D
inte alls mycket..så himla skönt.
Längtar så tills vi får flytta in. Ska bli wunderbar.


-----------------

Har sett Harry Potter o The Sipmson på bio nu. Potter var nog bäst. Men båda var bra...
länge sen man va på bio, så går man 2 ggr samma vecka.. lite komiskt.



Grattis Erik till teoriprovet!
Han slog mig med den skitungen ;)

Har spelat coolaste tv- spelet nu med!!!! (näst efter wii) Guitarr Heroes!
Va skit kul, men svårt att komma på tekniken först. hehe
Måste ha en gitarr-tvspels kväll! =D
Niclas - vi kommer våldgästa dig om du inte bjuder in oss ;) hehehhee


Var med Erik ut förra helgen när han fyllde 18 år!!! Va på Takida på statt.
En höjdare, bättre introduktion kunde han inte fått!
Jag o Moa köpte en varsin mössa med för 5 kr, dunder kap. ;P
Ända tråkiga var att mina tår blev mosade under konserten så det nästan sprutade blod om dem.
(Droppade iaf blod  när jag skulle tvätta dem) Dagen efter upptäckte jag att jag hade en glasbit i foten med!! =S
Inte alls trevligt... fick gröpa i tån med en nål o pinsett för att få ut den... usch o fy!


Nu MÅSTE jag verkligen börja plugga.... har hur mycket som helst kvar o måste lämnas in på tisdag.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe jaa =) när jag läste om hur långt ni hade kommit, så blev jag avundsjuk och började fjäska direkt för pojkvännen =P

2007-08-02 @ 21:47:18
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0