6 dagar kvar till jul

Ni kan aldrig tro vad jag, Sara Larsson har satt på sig för någonting.
Något som jag hela tiden sagt att jag aldrig kommer att sätta på mig, att jag inte klarar av det.
Och anledningen är inte att det är fult, tvärtom, utan att jag har fobi för att bli stypt och känner mig kvävd utan anledning ibland... =P
Nu kanske ni kan gissa vad det är..? Just det, en polotröja!
Det är faktiskt ett stort steg för mig att dra på mig en sådan,  Men den här var faktiskt inte så tajt i halsen som de brukar så jag hoppas att de ska gå bra. Men ser ni nån stå och slita och dra i polotröjshalsen tills den går sönder så är det nog jag som får panik! ;)


Nu har jag köpt julskinka! Tänkte stoppa in den i ugnen nu, men kom på att jag inte hade ströbröd. suck...
Men ska snart hem till mamma o hämta lite julpynt så då kan jag ju likagärna tigga till mig 3 msk ströbröd =)
Jag och Micke ska klä "granen" idag med! Så kommer bli riktigt med julstämning. (eller gran o gran, det är en palm som jag lotsas är en gran)
Har även skrivit julkort nu som jag ska skicka iväg. Lite sent kanske men bättre sent än aldrig!

Och tittar man ut nu så känns det faktiskt som julen kan komma, för det är lite vitt ute! Jag hoppas verkligen de håller i sig till på måndag så man får in den riktiga julkänslan!!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0