Simmning!

Idag var jag och Moa i badhuset och simmade. riktigt skönt..! Så nu kommer jag ha träningsverk i flera dagar.
(så otränad som jag är) Nu måste vi fortsätta med det där, så vi blir riktigt trimmade ;P hehehe
Sedan tog vi en välbehövlig fika på stan. =)
Som tur var träffade vi på Carro som vi fick tigga skjuts av, så vi slapp gå hem i rugg vädret.

Blev ingen bowling idag,,, synd. Hade tydligen blivit dyrt.. =/ typiskt! Jag som hade längtat.
Men nu är våran el fixad och julstjärnorna uppe! Så nu är det lite julstämning här hemma.. så mysigt!

Imorgon är det skyltsöndag.. då måste jag ner på stan. Måste ha ett par röda gardiner, tvättmedel o så vill jag gå runt o kolla på massa grejor. Vill egentligen ha en svart poloklänning med, och ett par plommon-lila strumbyxor, får se om jag känner att jag har råd med det... Vill ha ljusstakarna i glas med i tre storlekar, skulle va så snyggt med ljusen jag köpte på ljuspartyt... Får sova på saken och se vad som blir av.. Måste ju ha kvar pengar till julklappar med!

Nej ska nog gå och sätta mig med Micke i soffan o softa framför TV:n och ha lite lördasmys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0