Midsommar

Nu har Micke äntligen muckat!!! Wohoooo =D Var hur härligt som helst igår när han inte behövde åka tillbaka,och man slapp den hemska söndags-sjukan.

På tal om muck och allt så var de muckfest i Säffle hos Redin i onsdags. De kom och hämtade mig direkt efter muck och sen bar det iväg inåt värmland.
Bodde i Redins "Bananhus" som jag iofs inte riktigt får till ett bananhus, men låter ju roligare än ett L-hus som han beskrev det...;) hehe
Blev grillning med korv med bröd, sedan bar det iväg på after beach i Säffle-city =P
Var en väldigt fin lokal och så... men inte allt för mycket folk, men man kan väl inte förvänta sig mer en onsdag kväll i SÄffle... Lundgren var iaf jätte snäll och betalade inträde åt mig! ^^ hihi
Stängde tyvärr redan kl 1, så de blev efterfest på Redins altan. Kl 3 orakde inte ja höra på deras mucktjat längre så gick o la mig... micke,redin och eric höll tydligen på till 5...=P
Måste berätta med att jag lyckades låsa in mig där ja o micke skulle sova utan att veta om det, så micke kom inte in när han skulle lägga sig så han fick dela säng med Eric!! hahaha så gulligt så....

En väldigt trevlig fest som  slutade i inte lika trevligt  myggbett på hela kroppen.
Räkande ihop att jag fick mellan 90-100 stycken bett. Har aldrig kliat så mycket i hela mitt liv, ville bara hugga av mig fötterna...
Dagen efter åkte vi in till Karlstad då micke skulle shoppa upp sitt muckbidrag ;) Hämta Moa på vägen med.


Midsommar
Midsommarafton började kl 12 hemma hos Cissi och Nicklas. Det blev jätte god lunch med sill, potatis och allt som hör midsommarbordet till!
Spelade Absolut överens, första gången vann Ann och Erik, andra gången vann jag och Micke!! =D hehe skit kul spel måste jag säga.. sånt måste jag nog köpa när jag blir rik...=P
Sanna var jätte söt i sin prinsessklänning!! Hon sken som en sol...
Sedan frammåt kvällen tog vi farväl av mina kära släktingar och åkte hem till Niclas och Moa.
Först verkade det som det bara skulle bli vi 4... men sen började det droppa in fler och fler.
Var faktiskt första gången jag och Moa firade midsommar tillsammans!!!!
Det var även vi som stod för den goda maten, grillat kött och pomesfrites. Moa var så söt i förkläde! hihi
Det blev en mycket lyckad midsommarafton, med både nytt och gammalt folk =)
Fick sedan skjuts av Ann hem, tusen tack! ^^
Erik mådde inte så bra när vi kom hem.... hohooho =D



På fredag får vi lägenheten!!!!!! längtar...
Ska till Hallbergs och kolla tapeter sen när micke slutat jobbet... =)
Har fått första räkningen nu med..... ujuj



With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0