Fullspäckad helg

Var på KorpRock i fredags på Statt.
Mina gamla gymnasielärare spelade, så då var det klart man var där och hejade på.
De va så snygga!! De var glittriga och jätte sminkade (ja, även de manliga!), och "frontsångaren" hade affro-piruk.
Va skit kul verlkligen. Lite mysko dock att va ute me gamla lärarna ;P
Twisted Teachers hette de, o guud va duktiga de va! Bästa ja sett!
De fick hela publiken med sig...
Det tog dom till en andra placering, så nu blir det andrachansen i april.


image4 image5


På lördagen var de statt igen, då på MelodyClub.
De hade även de ett otroligt bra framträdande. Jag och Moa kom in springandes på statt precis när de började spela.. lite tur ska man ha ibland. =)
Å vilken energi de hade på scenen! Svetten bara rann!
Men det stoppade inte Mosan och mig från att motaga en härligt blöt kram från sångaren själv i hög person! =D

Har varit en helt klart späckad helg, med två bra spelningar!

Var även på 14 års kalas hos min kusin i fredags! Grattis igen!!


image6





Idag har jag och Micke varit tillsammans i två år!
Älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0