20 års kalas x 2

Så var den härliga långhelgen slut... Men nu är det bara en kortvecka, så snart e de helg igen!
Tyvärr kommer inte älsklingen hem. men han e inte borta hela nästa vecka så de går nog fort ändå.

I fredags hade jag släktkalas. Hela släkten var samlad och hade trevligt.
Fick en hel hög med fina presenter, kläder, pajform, presentkort på IKEA, Jamie Oliver stekpanna m.m m.m
Jätte Tack!

På lördagen var det fest för kompisarna. Alla de närmaste kom och det är jag jätte glad över!
Hade hur kul som helst!! =)
Och min mat blev till och med lyckad, till allas förvåning ;) hehe
Tårtan var jag stolt över... jätte fin blev den med jordgubbar på!
Fick även där massa fina presenter, tusen tack alla!
Sen blev det utgång på statt, även det skit kul!!
(Förutom att en person jag redan tycker illa om sjönk ännu längre ner efter ett visst beteende...om det nu är möjligt)
Annars en mycket mycket lyckad kväll!!!

Valborg åkte vi iväg till Pöttas stuga någonstanns ute i skogen. Det var jätte mysigt.
En jätte söt stuga precis vid vattnet. Killarna fixade en brasa nere vid sjön så vi fick in den perfikta valborg-stämningen.
Jag och Moa hade dock lite problem att hitta tillbaka när vi hämtade Robin i Karlskoga. He he...
Trodde aldrig vi skulle hitta rätt bland de små skogsvägarna.
Stackars Robin som fick åka med två hysteriska tjejer som var helt vilse! hahahhaa

Tisdagen användes till att ta en tripp till Kristinehamn med Micke, Moa och Niclas. Där gick vi på Maxi, åt munkar vid hamnen och åt pizza. Mysig liten tripp.


Vill svara på en annans blogg:
Tycker ärligt synd om en kille som inte fattar att hans tjej är "lite lössläppt".
Ska erkänna direkt att jag inte såg det i egna ögon när hon "porrdansade" och kysste en annan kille,
men jag tror inte att min bästa vän hittar på något sådant för mig. Och det skulle inte heller förvåna mig om det vore sant. Hon var heller inte den ända som såg det... och även fast jag inte är ett stort fan av personen ifråga så skulle jag aldrig komma på tanken att hitta på en sådan grej. Det är ju elakt mot pojkvännen som jag absolut inte har något emot. Om jag nu skulle ha hittat på nått skulle det ha varit tvärtom, för att få henne sårad och inte tvårtom.
Tycker det är riktigt dålig stil att göra så mot någon man bor ihop med... faktiskt.

Och om det nu är så att vi råkar ha sett eller missuppfattat situationen fel ber jag så hemsk mycket om ursäkt!


With Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0