Lördag.

Ojoj... vilken festivalfest! (Och då syftar jag inte på själva melodifetsivalen som blev ungefär som befarat)
Började riktigt bra med dipp framför tv:n, vi tjejer alltså, för killarna var ju för coola för att titta ;P
När tävlingen var slut och alla lite lagomt missnöjda drog de igång på riktigt.
Linda och Daniel fick ragg - av samma person hehehe, vi dansade bugg och rockade rockring!
Blev till och med uppbjuden av Daniel, då är det illa =D haha
En helt klart rolig kväll, som tyvärr slutade i en mindre bra söndag när man mådde piss hela dagen...
Synd bara att moa o niclas inte va med....

Igår var det TP och grillning hemma hos Linda och Daniel igen... trevligt trevligt =)
Linn, Tilde och Wilma är sååå söta!!!!
Linn hade fått ett läppglans som hon målade in mig och Moa med.. vi blev skit snygga! hehe
Åh Tilde är ju allt bra söt med... hon kom på att jag var en jätte bra klätterställning, sedan när jag inte dög till det brottade hon ner mig och vred nästan nacken av mig! hahaha

Har ringt på en lägenhet! whohooooo! =D hoppas de ringer tillbaka snart så vi får åka o kolla på den.


Moa har också kollat på lägenhet. Den var tydligen i toppskick med hål i väggar, golv o tak.
Ett härligt renoverings objekt!

Ska kanske till Malin snart... skojj skojj.=)
 Om nån annan ska dit vill säga, eftersom jag ska vara helnykter ikväll. hihi



With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0