Melodifestival-helg

I helgen blir det melodifestivalen för hela slanten, eller Eurovisionsongcontest som det så fint heter =P
Tittade på semi-finalen igår.
Kan säga för er som inte såg programmet att mini mini kjol som visade trosorna var ett tydligt tema genom kvällen... mycket tjusigt.
Det fanns några riktigt bra bidrag, som skulle passa i finalen. Tyvärr var det inte många av dem som röstades fram. Det var bara en enda som jag tyckte var klockren som gick vidare, och det var ungern. En jätte fin låt.
Men kommer folket fortsätta rösta så här så kommer väl något idiotiskt band vinna... suck. Finns ju en viss risk för det efter den här semifinalen.... men men. Får se på lördag hur det går.
Håller tummarna för The Ark!


Idag kommer Micke hem! Han har varit borta i två veckor nu.. så ska bli riktigt skönt att ha hoom tillbaka =)
Ska till hans syster imorgon på eurovision songcontest. trevligt trevligt
På söndag spelar Erik match, första hemma matchen. Då måste jag kolla! =D

Vart tog det fina sommar vädret vägen föresten?? Saknar det...


Har hittat en ny favorit i musikvärlden: My Chemical Romance.
Laddar just nu min mp3 med färska låtar av Marit Bergman, Coldplay, My chemical romance, Pink, Gwen Stefani, Johnossi, Artic Monkeys, Mando Diao, Evanescence, Melody club, Nelly furtado, The Sounds och massa mer.
Härligt med lite fräsch musik...

Vill även tillägga att Finland har ett bra bidrag även i år! Vad har hänt Finland!? =D

Ha en härlig helg alla! För det ska jag ha!

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0