Kalas!

I lördags var det kalas hemma hos mig för Mosan!! (och lite för Micke)
Jag och Moa hade förberett med snittar, chips, dip, morötter, gurka, godis, saltapinnar, ballonger, serpentiner och självklart en smaskig bål med jordgubbar!!
Blev en riktigt lyckad och rolig fest =)
Sedan bar det ner till statt där Mange Schmitt spelade. Slutade ju inte lika lyckligt dock...
Men jag tror inte vi behöver oroa oss...

Igår kom Moa o Niclas och hjälpte till att städa. Tack!! Det behövdes... hehe
Sen kom Madde o Magnus med och hälsade på =)
Planerar att åka o bowla nästa helg, i Karlskoga denna gång! Och utan en droppe alkoholhaltig dryck.
Sen tog vi farväl av Nyborg och Redin som åkte hem. Det var ett tag sedan man träffade dem, så de va trevligt att de kom!!
Träffade för övrigt Eriks nya flickvän för första gången med! Hon var riktigt trevlig =)

Sedan åkte vi till mormor o morfar på kalas. Mormor bjöd som vanligt på god mat.


Nu snart ska jag iväg med mamma till farmor på en tur ut i skogen. Vi ska plocka mossa och tallris så vi kan julpynta till första advent. (Bara 6 dagar kvar!!)
Ska bli så mysigt med lite jul. längtar tills jag får upp mina julstjärnor o allt.... Måste bara fixa lite el först =/




Jag har träffat den räddaste och fegaste killen i världen. Det var patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0