En regnig cykeltur

Igår var en sådan dag jag önskade att jag aldrig hade gått ut ur lägenheten... I alla fall på kvällen.
Kl 19.00 skulle jag på rep inför imorgon. Efetrsom bilen blev iväg körd på lagning fick jag cykla.
Visst jag tycker om att cykla, men inte när det spöregnar. Drog på mig regnstället iaf och cyklade iväg.
Jag med mitt bästeste lokalsinne trodde att jag hittade en genväg till Bregårn efter en bit och svängde av, det visade sig att jag kom helt fel och fick vända. Då kom jag på att jag även var på väg mot fel håll, jag skulle ju repa på Palatset, inte bregårn!
Så tog nya tag och drog iväg mot Palatset istället. Då kan nämnas att allt flög ur min cykelkorg två gånger under den färden. Sedan när jag kom fram var där helt öde. Vi skulle tydligen inte vara på palatset i alla fall, utan på bregårn. SUCK!
Så fick vända igen och cykla tillbaka. Tänkte nästan skita i allt och bara cykla hem istället.... Men skam den om ger sig! Till slut kom jag i alla fall fram, och kom inte för sent heller. Blöt och kall-svettig, men jag kom fram i alla fall.
Hoppas det går bättre idag.


Ska till farmor idag på födelsedagskalas! Ska bli trevligt. Var länge sen jag såg alla där. Ska bli kul att se Karin efter operationen med.
Sen ska jag på rep igen.
Och efter det ska jag på 20 års kalas hos Malin! Ska bli riktigt skojj det med! Lilla Malin blir vuxen... hehe

Ska kanske pressa in ett besök hos mormor o morfar med. Micke ska laga deras trapp..
Mycket denna fredag..

Läste i KT idag att min vardagsrum tapet var såå inne. Det skulle tydligen vara svart-vit-gråa fondväggar med blommönster. Helt rätt altså ;)
Tyvärr kan jag inte få in nån bild på min tapet eftersom internet bara funkar i felsäkerläge för tillfället, men hittade en bild på rätt mönster men fel färg. Min är mörkgrå med svart-vit-silver blommor.
 
image17


Hittade massor i Örebro igår föresten. Ett torkställ och Benno cd-pelaren till exempel. Och så massa små saker som ljus och sånt.
Köpte en orkidé och en grön växt med som jag kommer kunna hålla i liv hur länge som hellst!
Älskar sånna växter.  <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, jag bara undrade. Jag kör på Träningslagret...

2007-10-12 @ 10:54:42
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0