Dejt med Lisa och nytt vårhår.

Måste berätta lite om helgen:
I lördags ringde Malin och föreslog att hon, jag o Moa skulle ha en lite reunion efter Bulgarien och träffas och gå ut. Moa var trött så blev bara jag och Malin, och vad roligt vi hade! Var ett tag sedan jag träffade Malin så hade massvis att prata om. Tiden gick super snabbt.
Frammåt 12 bar det iväg till statt. Det var också riktigt roligt, men vi kände oss som två gamlingar, var mest yngre där. Men dansade, drack drinkar och hade trevligt ändå =) Träffade även Carro, Micke, Rickard o Eda där inne. När statt stängde gick vi och åt pizza och gick sedan hem till Malin på efterfest. Stackars Malin skulle upp halv 6 morgonen efter, tror inte ens hon gick och lade sig emellan! Vilken kämpe! ;)
Snälla Malin bjöd även på inträdet, så får väl bjuda tillbaka någon gång!


Igår var jag hemma hos mamma o pappa och färgade håret bl a. Mamma färgade min utväxt i chokladbrunt och sedan var det tänkt att vi skulle försöka oss på att göra slingor. Men slutade bara i en skratt attack då jag såg ut som skallepär i ronja rövardotter! Fick inte riktigt till det med den där hettan.
Så Erik fick ringa in Elin som är proffs på det där, så nu är jag vårsnygg i håret med blonda slingor! Riktigt nöjd!

Imorgon har jag dejt med Lisa! Ska luncha i stan i Örebro och förhoppningsvis hitta en present till pappa.
Looking forward to =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0