Antagen

Fick antagningsbesked från skolan om att jag kom in på kursen jag sökt! Kanske inget att vara överdrivet glad åt eftersom jag har platsgaranti... men man ska glädjas åt det lilla! =)
Har även anmält mig till tentan som jag missade på studenten nu, känns skönt. 29 augusti är den, så blev lättad över att det inte var när vi är i Turkiet! Har en hel vecka på mig att plugga efter jag kommit hem!!

Elin var ju här och klippte igår, alla blev super snygga! Nästa gång är det min tur, och då blir jag antagligen blond. Spännande! Elin frågade hur det gick med mitt shoppingförbud och olm jag shoppat på länge, så nu när jag tänkt så kom jag fram till att jag nog inte shoppat på 1 månad! Jag har nämligen inte handlat något alls sedan jag började jobba. Duktigt va!? ;) För första helgen så jobbade jag, andra helgen så var det så varmt så vi låg vid starnden hela dagarna och tredje helgen var det Pip. Helgen innan jag började jobba så fyllde Erik år, så det ända jag köpt då var hans presenter. Det känns faktiskt riktigt bra, eftersom jag vill ha så mycket pengar kvar som möjligt till Turkiet resan! Vill ju inte snåla på mat och dryck när man är på semester...
Därimot kommer det nog bli lite shopping nu i helgen. Men det är jag väl värd? Ska nämligen till örebro med Carro och Micke. Ska bl a växla pengar på forex, men ska även in på marieberg och titta lite. Jag är sugen på en kofta från Gina, och även lite inredningsprylar som postlådan jag tidigare skrivit om. Vill även ha en tvålpump och lite annat bra att ha saker från ikea, så får se om jag kan tjata till mig att få gå dit... annars får jag ta de en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0