Godmorgon

Idag är det skriva, skriva och skriva som gäller! Vi ska börja skriva på vår teori del, och har delat upp de olika delarna. Fick ganska mycket gjort igår med på metod delen... Men fortfarande en hel massa kvar!
Ska bli intressant på måndag på seminariet och höra vad Å och J säger. Allt kanske är helt fel... =P

Vet inte hur det är hos er nu, men här snöarn det! =D Mycket mycket finare med snö än blask... Hoppas det får ligga kvar ett tag nu.
Skulle hjälpa Linda och Daniel med deras Internet igår. De hade testat allt, men det vägrade fungera. Så skulle jag dit och kolla och se om jag kunde hitta nått... och jag kan typ 0 om nätverk så var tveksam på om jag skulle kunna göra nått. MEN! Jag lade mina magiska fingrar på startknappen.. och wipps! så fungerade Internet! ;P hahaha Väldigt mysko...
Påtal om dataproblem så kan jag i alla fall skicka mail igen... Får hoppas det inte skickas fler ebay brev från mig så jag går över den där gränsen igen.... Suck!

Fick precis ett sjukförsäkringskort från försäkringskassa... Har inget minne av att jag beställt nått sånt.. Eller kanske till Turkiet-resan? Men den var i augusti, så lite sent utskickat i så fall...haha

update
Det var mamma som beställt kortet åt mig! Då är jag inte såå virrig i alla fall...


Nej nu ska jag sätta igång och skriva om Bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0