Update

Nu var det länge sen jag bloggade.. sorry! Tänkte ge en kort update om helgen.
I lördags var jag och Micke nere på stan och handlade de sista julklapparna. Beställde även några på näten som kom idag. Så nu är alla klappar klara!
På kvällen hade faster Karin 50 års kalas, och Ann var med på hörnet och fyllde 20 år. Var riktigt trevligt, god mat, snapsar, mycket folk och goda drinkar. Kom hem vid halv tre, det måste ju bevisa att det var kul =)

Söndagen blev seg, som vanligt efter en lång natt. Frammåt eftermiddagen kom Micke & Carro förbi. Kollade lite tv och film. Var även på nya pizzerian i stan, som jag tyvärr inte minns vad den heter men ligger mittimot Wickan typ. Men oh vad gott det var! De var ingen vanlig pizzeria (som det redan finns 1000 av i Kga) utan den här hade panpizzor. Supergoda! Och väldigt mättande... Nästa gång ska jag dela en 1 personers med Micke, för vi orkade bara halva 2 personers. Rekommenderas varmt att besöka!


Idag var jag på Universitetet och pluggade med A. Var vääldigt ödsligt... Brukar vara fullt med folk som springer runt.. men nu var det nästan bara vi. Var ju lugnt och skönt iaf =) Kommer nog vara ännu färre nästa vecka när vi ska in..hehe
Fick i alla fall en hel del gjort, och har koll på vad som måste göras. Men har massa kvar... tyvärr..
På kvällen när jag kommit hem kom Erik och Elin förbi. Elin stylade mitt hår och Erik körde hellikopter =P
Så nu är jag en redhead igen, och därmed tillåtelse att ha temperament ;) Alltid lika nöjd när Elin fixat! Bästa frisören!


Ska inte Micke ringa nångång???

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill se bild på ditt röda hår :D

2008-12-23 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0