utekväll

I lördags blev det statt igen...=P Denna gång började det med lite vin hos Moa. Sedan tjatade Elin på at vi skulle komma ner till statt så då fick det bli så. Var mycket mer folk ute den här gången. Träffade massa trevligt folk =)
En riktigt rolig kväll!


Igår blev jag bjuden på bio av ÅF:s Ola. Tog med mig Micke som sällskap. Ola hade hyrt hela biosalongen för sina anställda och kunder. Det var Vi hade i alla fall tur med vädret igen som visades. Den var rolig =)
Blev bjuden av honom på Informatik-sittningen. Riktigt trevligt att bli bjuden! Det var bara jag och en till student där som jag såg, så kändes speciellt bra då att ha blivit bjuden.


Sedan blev det middag hos mamma och pappa. Hann även med en sväng upp till Karlsdal och hälsade på där.
Har tur som har så snälla föräldrar så jag får låna peggan! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du glömt att göra adressändring lr varför står det att du bor på vinbärsvägen?:O

2008-12-09 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0