Bad och åskväder

Mina böner blev hörda i söndags; MickeP, Carro och Robin kom förbi och ville bada! Så även den dagen spenderades nere vid näset. Så härligt! Gäller att passa på när man är ledig och det är fint väder.



Igår var jag hemma hos mamma o pappa och grillade. När vi satt på altanen kom världens åksskur. Man hörde inte nått annat än regnet där ute, men det var mysigt! Satt och spelade kort tills det blev bättre väder och det gick att grilla. Min kära bror "gav" mig även en 70cl Passoã!! Så nu behöver jag inte köpa en sån i taxfreen, får bli nått annat gott.




När jag och Micke kommit hem från mamma o pappa så bröt värsta åskan lös. Blixtrade och åksade överallt på himlen. Vi satt på balkongen under markisen och tittade på skådespelet. Så mäktigt! Vissa blixtrar var så starka att man fick ont i ögonen av att titta på dem. När vi sedan lade oss så drog vi upp persiennerna så vi kunde ligga och titta från sängen. Riktigt mysigt!

Till helgen är det äntligen Putte i Parken. Ska bli roligt... längtar.
Helgen efter det är det Winnerbäck i Örebor.
Onsdagen efter det åker vi till Turkiet!! Mycket att se fram emot nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0