Penthouse

Berättade för Elin om min, Moa och Malins vistelse i Penthouse efter vår studentresa. Tänkte lägga upp lite bilder så hon ser vad jag menade =)


Sovrummet


Badrummet (runda fönstret innifrån bastun)
Badkaret är en Jacuzzi.

Kan berätta den ganska roliga berättelsen i korthet:
Efter vår studentresa skulle vi ta in på hotell så jag skulle slippa köra bil hem på natten när vi landat. När vi skulle checka in så har de dubbelbokat, det var fullt på hela hotellet. Så då säger de att det finns rum i penthouse lediga. Vi är trötta, fattar 0, vad är penthouse?? Han biskriver det som en sovsal på överstavåningen, vi tycker att de får duga. Håller på att tappa hakan när vi ser rummen!

När vi kom hem skulle vi kolla vad vårat rum kostade, det fanns inte ens med att boka! De hade en annan svit som inte ens var hälften så fin som kosta 2000/natt!!! Vi betalade 200 kronor för två rum i Penthouse + frukost.
Bra affär?

Kommentarer
Postat av: elin

haha! där skulle man allt trivas :D såg väldigt nice ut!Billigt o bra med! KRAM

2008-07-07 @ 22:26:02
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: eliin

säg bara till så fixar jag! :)

2008-07-08 @ 11:48:32
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Du har rätt i att det är en steghylla. Den heter Rexbo och kommer från Ikea, den kan jag rekommendera! Kram Sandra

2008-07-09 @ 00:08:09
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0