Rally

Igår åkte jag, Micke, pappa, Erik, Elin, Bosse, Martin, Martins morfar, Svenne, Martin, Stefan och Monica och kollade på Rally. Det var sista riktiga sträckan på midnattssolsrallyt. Det var mestadels gamla rallyproffs som var med och körde, men även Eva Röse och Mikael Persbrant medverkade. Tyvärr så bröt Persbrant så honom fick vi inte se. Var roligt att kolla på gamla bilar och så... men i slutet blev de lite tröttsamt. Var bla ett uppehåll på 47 min... Annars var det riktigt härligt ute i skogen =) Var ju solsken och varmt.



Eva Röse i sin rosa bil.

Det var mycket fool ute i skogen och tittade på rally.

Kommentarer
Postat av: annika

Hej! vilka härliga bilder! själv har jag det bara bra. sommaren är härlig! jag har fått tillbaka tentorna o jag klarade båda:-) jag fick vg på soc traditioner II tentan tom...så det blir en lätt match för dig! nu får vi se om jag kommer in i sthlm...pirr:-) ha det bra!!

kram

2008-07-01 @ 21:27:28
Postat av: eliin

hihi det var mysigt o kolla rally!

2008-07-02 @ 20:12:51
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0