Vardagsrumsstilar

Här är två olika stilar på vardagsrum som jag tycker är snygga. Det första är ett som går i svart och vitt. Stilrent och enkelt. Färger på väggar skulle gå i vitt och mörkgrått. För att sedan piffa upp rummet efter årstider så skulle jag använda mig av kuddar, filtar och gardiner i matchande färger som jag sedan böt ut efterhand man vill förnya sig.




Här är rum 2. Det går mer i naturfärger och med lite Buddha-stuk. Till det skulle jag välja beiga och bruna tapeter. Även här är det en bra bas som man sedan kan piffa upp med olika färger efter smak.
Båda rummen tilltalar mig, men vet inte riktigt vad jag skulle välja. Som tur var har jag lite tid kvar innan jag behöver välja.
Vilket rum skulle ni välja??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0