Garderobs-inventering

Nu har jag gjort en inventering i garderoben. Behövde det för att jag själv ska få in i hjärnan att jag inte ska handla mer kläder! Så tänkte jag att jag lägger ut de här så kan ni påminna mig om det då jag har mina vacklande dagar. =P
På bilden har jag lagt upp alla kläder som jag aldrig använt. Det är 19 plagg. Sedan har jag massa kvar i garderoben som jag endast använt 1 gång. (Några är nyinköpta, så har inte hunnit än... skyller jag på) Så helt klart behöver jag inga mer kläder.

Sedan kollade jag upp hur många skor jag egentligen köpt detta år. Det blev 9 stycken, detta år! Och det har bara gått ett halvår än... Visst det kanske inte är så fasligt mycket kan tyckas. Men då kan man tänka på att jag bara får in 2 500 kronor på kontot varje månad som även ska räcka till räkningar och mat.


Så inga mer kläder eller skor på ett tag! =(
Hittade föresten den blåa koftan igår! Den låg i garderoben i hallen bland Mickes underställ... Hur den nu kommit dit...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanske ska hem till dig och shoppa nästa gång! hihi ;)

2008-06-17 @ 17:33:05
Postat av: Sara

Ja de får du göra ;) hehhe

2008-06-18 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0