Jag har syndat

Nu är alla luckor utom en på plats! Blev super bra =) Lite små detaljer kvar bara, tex fixa en magnet så luckan hålls på plats. Så är det städskåps dörren kvar att måla lite på med. Så det ska jag göra imorgon tänkte jag.

Idag efter att mamma kommit hit med luckorna så åkte vi ner en sväng på stan, skulle köpa presenter till Erik som fyller snart.  Men kom inte bara hem med presenter.... även fast mamma var min största push till att minska shoppandet så fick jag med mig saker hem =P En svart 3kvartsärm tröja, en blå topp, solglasögon, en svart Ella May bh och en beige-vit väska. Men det mesta var på rea så få väl gå =)
Fick även en fotbalja av mamma, så nu kan jag göra fotbad!! Har även fått nya kuddar till vardagsrummet av mamma i går när vi var på jysk. De är svarta med sammetsmönster, eller nått sånt. =P Jätte snygga är de i alla fall!

Träffade Ann idag! Var länge sedan vi sågs så var roligt. Fikade först på Café Paris med Jossan och Malin, gick sedan bort till ekmansdalen och lyssnade på Mora Träsk, massa låtar som man kom ihåg sen man var liten! O alla barn var så söta som sjöng med och dansade =) Hanns även med lite glass på torget.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg!

2008-06-26 @ 21:59:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0