Kändis-Rally

Söndag idag. Två veckor kvar på min ledighet.
Idag ska jag med pappa och kolla på rally. Det är kändisar som kör mellan Degerfors och Svartå tror jag. Eva Röse och Persbrant ska bland annat vara med. Ska ta med stora kameran och se om man kan ta lite snygga kort. Får se om Micke följer med... han kanske skulle jobba med altanen.
Igår var vi hos Niclas och Moa. Jag och Moa fixade klyftpotatis med fylld lövbiff och männen spelade tv-spel. Senare droppade det in lite fler folk och det blev lite vin, öl och drinkar. Visade sig att det var ganska roande att svara på folks lustiga sms.. hehe Kom till och med upp på toplistan! Så bra vi är ;)
När gubben under började tröttna på oss gick jag , Micke och Robin hem och åt tårta istället inna vi la oss. Stackars Robin jobbade idag igen...

Hälsade på Moa och Mathilda igår på jobbet när de höll på att stänga. Det visade sig vara ett smart drag! Kom nämligen hem med en påse frallor, två smörgåstårtbitar och en tårta som annars skulle slängas! Mums! Gick runt lite på stan sen med Moa. Var jätte-rea på guldfynd, 70% på massa grejor. Så kom hem med ett halsband i form av ett vitt päron, ett armband med blommor och en blom-ring, fick allt för mindre än vad en sak skulle kostat! Köpte även en tröja på HM, men fick den gratis eftersom jag hade en 50:- kupong! Så det räknas inte som ett inköp ;)
Nej nu ska jag nog gå och göra mig i ordning snart.. ska vara hos pappa om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0