Köks- projektet

Tänkte jag skulle visa lite av mitt sommarprojekt: fixa kökluckorna.
Förut hade vi 3 olika handtag på luckorna  köket, vilket jag inte tyckte var så snyggt(några i trä, några i metall och några i plast). Så jag bestämmde mig som sagt för att byta handtag, vilket medförde målning, spackling och slipning.
En av motgångarna var att när jag tog bort metallhandtagen så blev det jätte hål genom hela luckan! (se nedan) Men det fixade pappa med specialspackel som tur va!


Mina luckor och lådor, inte de minsta luckorna direkt....

Första dagen var ja lite oruttinerad och hade på mig mina tygskor, leggins och klänning när jag slipade(hade iofs en stor tröja över men hjälpte inte mycket) vilket gjorde så jag blev så här fin! Det misstaget gjorde jag inte om utan nu har jag snygga arbetskläder =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0