Min sista shoppingtur för ett tag...

I fredag åkte jag och Lisa till Karlstad för att hitta en klänning åt henne, hon ska nämligen på bröllop. Efter en hel del letande så hittade vi den perfekta! Den är från Vila, den nedersta klänningen på bilden, fast körsbärsröd. Så himla snygg!
Shopping resan till Karlstad var min sista nu när jag ska bli av med mitt shoppingberoende. =P Jag åkte dit i tron om att jag endast skulle köpa ett nyckelband till Micke. Istället kom jag hem med två bas linnen från JC(ett svart & ett vitt), en vit kortärmad skjorta och en vit kofta från Cubus, två Isadora nagellack i färgerna Soft calypso och Midnight red från Åhlens, ett brevställ i form av blad från Lagerhouse och min favorit; den lilla svarta! En svart tubklänning med sidenband från Gina tricot.
Inget nyckelband.
Men en riktigt trevlig tripp var det! Men nu får det räcka med kläder för den här säsongen, när jag tänker efter så har jag massa kläder i garderoben jag aldrig använt än. Måste göra en inventering där imorgon... Återkommer om det. =P


Påtal om kläder så är min marinblå kofta från Gina tricot försvunnen. En av mina absoluta favoriter i garderoben! Någon som har sett till den? Sist den försvann så hängde den i garderoben, kanske hittar den där imorgon!?


Kommentarer
Postat av: m0a

Jag säger bara lycka till! haha . du kan ju skänka lite kläder till mig. min garderob är tom. Är den borta igen ? du vet min svarta korta tröja som du har likadan, den är också borta !

2008-06-15 @ 20:05:48
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! =P Kanske hittar nått i garderoben imorgon jag inte "behöver", hehe. Humm.. de kanske gömmer sig tillsamman?

2008-06-15 @ 23:34:16
URL: http://saraliin.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi.. kan inget annat än säga som Moa Lycka till med att bli av med shoppingberoendet... =D



Tack så mkt för hjälpen sis!

2008-06-16 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0