Sex and the City


Nu har jag börjat kolla på SATC säsong 1. Jag är antagligen den ändå tjej som inte har kollat på SATC, kanske nått avsnitt nån gång, men inte mer än det. Så nu tänkte jag kolla upp om det är så bra som alla går och säger, och har därför börjat kolla. Är nu på anvsitt 5, och de blir bättre och bättre. Första avsnittet var inte speciellt bra enligt mig, men det tog sig i avsnitt 2. SATC har fått så himla mycket publicitet med filmen, så kände att de va dax att ta tag i det.

Skulle även vilja se LipsticJungle, men den går bara på Canal+ än. Hittade även att jag har boken som den serien är baserad på i bokhyllan! Det är ju samma författare som skrev Sex and the City, men fattade inte att den också skulle bli serie förens igår... hehe Får börja läsa den boken nu, har ju precis avslutat Nicole Richis bok.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe.. Sara du är inte ensam har själv bara sett nåt avsnitt av serien..



Va Nicoles bok bra? nåt du rekommenderar?

2008-06-24 @ 16:42:07
Postat av: sara

va bra! =P hehe

Ja den var bra. Ingen dunder spännande bok, men man fick följa en tjej i kändisvärldens för och nackdelar och hennes liv. Så var ju bra och intressant med lite intriger och så....Rekommenderas =)

2008-06-26 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0