Sommarläsning

Idag åkte jag och mamma ner till stan för hon skulle ha bodylotion. Hoppade även in på Hemtex som hade 50% på allt i butiken. Jag var faktiskt duktig och köpte inget, eller rättare sagt så kötpe mamma åt mig =P Kom vilket fall hem med en jätte söt kylväska med jordgubbar på och en sommarduk med samma motiv. Fick även ett par spets strumpor av mamma! =) Tack tack!
Sedan åkte jag med hem och fixade med köksluckorna. Nu är lådorna färdig målade hoppas jag, får se hur det ser ut imorgon.
I går när jag var hemma och fixade luckorna kom jag hem med massa bra sommarläsning! Lånade en hel hög med böcker av mamma som hon tyckte jag skulle läsa. Så nu har jag att göra. Micke köpte även en bok åt mig när han köpte GTA, Nicole Richis bok Sanningen om diamanter.

ps. Vi fick tältplats i Grebbestad!! Nu håller jag tummarna på sol!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Sara nu shoppar du genom din mamma istället :P



2008-06-17 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0