Storhandlat


Idag var jag på LIdl och storhandlade. Kom hem med massa gott som bla körsbär och glass! Köpte även ett drinkset. Det är en shaker och olika redskap för att blanda den godaste drinken. Så nu ska blandas drinkar!
Känns som att jag har planerat att göra nått idag, och jag kan inte komma på vad! =S helt tomt uppe i huvudet... så jag hoppas inte det var något viktigt jag skulle göra eller nån person jag lovat träffa nånstanns...

Har börjat knopa lite på en ny blogg! Lägger upp adressen när den är fixad. Just nu är det PS som krånglar som vanligt och inte vill installeras. Men får fixa och trixa lite så ska de nog gå. Har iaf hittat massa snygga brushes och patterns att ladda ner gratis. Så de ska jag göra så fprt det vill fungera! =)

Träffade Malin på Kronhallen idag. Hon åker om två veckor... fuskit! =P Men sen när hon kommer hem blir hon en jäkel på att blanda drinkar och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0