Walk-in-closet

Min dröm när jag köper hus är att jag ska ha min egen walk-in-closet där jag kan ha full uppsikt över alla mina kläder, skor, väskor och smycken. Antagligen kommer det stanna som en dröm... för hur många hus har en sån garderob? Här är i alla fall 4 garderober jag mycket väl skulle kunna nöja mig med:

Nicole Richis garderob är väl fylld:

Och detta är Paris Hiltons garderob:

Mariah Careys garderob är inte heller så pjåkig
(skulle va nöjd med en sån hylla)

Eva Longorias garderob ser också helt Ok ut:

Det är tydligen en kristallkrona man ska ha i garderoben... och något att sitta på. Det ska jag komma ihåg tills jag får min dröm-garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0