3 år!

Idag har jag och Micke varit tillsammans i 3 år! Underbart
Fick den finaste presenten igår kväll när vi lagt oss. Det var ett litet sött rosa paket som jag slet upp fort, nyfiken som jag är. Och gissa vad som var i, en superfin guldring med fem diamanter!!!! Helt underbar är den...
Älskar dig





Testade dove-lotionen igår. Tror den har gett lite resultat, känner mig lite brunare faktiskt!
Får kleta på lite varje dag nu så är jag så brun och fin till på lördag, Vincent besöker nämligen Statt då. Och det får man ju inte missa!

Fick hem mitt första nummer av ELLE idag. (har startat en prenumation) Så riktigt sugen på att börja frossa i den.. Fick även H&Ms vår/sommar katalog i brevinkastet, och köpte Sofies Mode igår... Så nu har jag att läsa!
Borde väl egentligen läsa Sociologiska Perskeptiv, men den känns inte alls lika rolig som tidningarna... Men får väl ta mig i kragen och blanda lite =)
Undrar när min Allt i Hemmet kommer? Fick ett erbjudande om att få 3 nr + ett vitt tidningställ i skinnimotation för bara 49:-, så det väntar jag med spänning på!

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0