chokladbollar

Häromdagen kom jag och Micke på att vi skulle göra chokladbollar, och hur enkelt det än må  vara så måste jag vara den sämsta chokladbolls-makare som finns. De blev jätte lustiga, som tur var så är Micke bätte på det så vi fick några normala i alla fall! =)
image146

I fredags så var Micke.P o Carro hemma hos oss och hade mysig hemmakväll. Åt kebab i pita, gjorde spetsade-milkshakes och andra drinkar och spelade kvitt eller dubbelt. Visade sig att jag o Carro inte är vidare allmänbildade... Men jag tror vi bara hade otur med frågorna ;)
På lördagen när alla piggnat till igen tog vi en promenad ner till stan och tog en fika och kollade runt lite. Riktigt mysigt.
Sedan var det dags för 15års-kalas för Martin. Blev smörgåstårta, glasstårta och melodfestival. Nu är det bara två dagar kvar tills Cissi ska få barn! Ska bli så roligt med en liten bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0