Örebro-tripp

Ska snart hem till mamma o pappa på påskmiddag. Ska få lax tror jag... gott!
Sen imorgon ska vi till Keereweers på påskmiddag, får träffa Ellinor då! =)


Var i Örebro igår på shoppingtur. En riktigt trevlig tur med min Micke, Micke o Carro. Var först på marieberg, där köpte jag en marinblå klänning och en korallfärgad kofta på Gina och en röd-blommig skjort-tröja på VeroModa. Tyvärr hade de inte pacakt upp bigsize tröjorna på Gina.. men får kolla på dem nån annan gång. Och den svarta pingvintröjan jag sett på internet var megastor, såg ut som ett tält..
Åkte sedan till Biltema där jag hittade en supersöt zinkvattenkanna som jag ska ha på balkongen. Efter lite tjat fick jag ta en snabb runda på Ikea med. Där köpte jag en nya blå badrumsmatta, ljus(som alltid), en liten rislampa till TV-bänken, en orkidé och gardiner till mamma. Riktigt kul med nya saker.

Hade en föreläsning i onsdags som handlade om just konsumtion. Att vi lurar oss själva att vi blir lyckligare om vi köper nya saker, men bara efter en liten stund så har de inget "värde" mer, och man vill ha mer nytt. Kände ganska väl igen sig.. =P hehe

Kommentarer
Postat av: Maria

Spelar du fiol än?:O

2008-03-23 @ 20:11:04
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0