Trådlös skrivare

Var på stan igår och kollade på skrivare på Expert. Den jag kollat ut i katalogen fanns såklart inte inne, men kanske var bäst det för nu har jag kommit på andra tankar. Kom fram till att en trådlös skrivare nog skulle passa mig perfek. Har ju datorn på vardagsrummsbordet som oftast eftersom jag inte har nått databord, så skulle ju inte vara så praktiskt att ha en skrivare ståendes mitt på bordet... Har man därimot en trådlös kan jag gömma den i sovrummet eller ha den i nån hylla eller så. Perfekt! Problemet är bara att de är dyare..
Den jag kollat på från början var en Canon med skrivare, kopiator och scanner vilket jag tycker är praktisk om man bara vill kopiera nått, det var även kortläsare så man inte behöver använda datorn alls om man inte vill. Pris 700 kronor.

Den canon jag hittade med liknande funktioner är CANON PIXMA MP600R och den kostar 1860 kronor på dustin.
Känns lite dyrt, någon som vet om Canon är värd att lägga så mycket pengar på?

image235

Fanns även en liknande i Epson stylus photo för ca 1600 kronor på dustin. Men den ser lite extrem ut...
image237

Finns även ett budget alternativ i Lexmark x4550, någon som vet om den är sämre än de andra eftersom det skiljer så mycket i prisklass? Den har nämligen alla de funktioner jag eftersöker, skrivare, scanner, kopiator, färg, fotokvalitet, kortläsare och trådlös.
Ser ju även ut som den vunnit bäst i test hos PC för alla.. så den borde väl vara bra?
Pris: 796 kronor på Dustin.
image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0