Vincent i Karlskoga

I lördags gjorde Vincent Pontare ett besök på Statt i Karlskoga! Det drog massvis med folk och när han började spela var det fullt framför scenen. Det var en riktigt bra konsert då han spelade ca 1 timme och fick med publiken i låtarna. Höjdpunkten måste jag säga var Miss Blue som hela publiken sjöng med till och alla kunde texten till.
Jag, Moa och Carro stod såklart längst fram, och blev helt mosade mot stängslet, har riktigt med blåmärken nu.. Hade en riktigt irriterande person som stod bakom mig och hela tiden sträckte sig fram för att kunna nå Vincent, Hon hade armarna konstant vid mitt huvud, på mitt huvud, i ansiktet och i håret, vilket var väldigt irriterande. Det var inte det att hon vinkade i takt eller klappade händerna till musiken, vilket man hade kunnat ha överseende med, nej hon höll armen spikrak och sträckte sig över mig bara för att nå Vincent. Som tur var sa en tjej bredvid mig till henne så då försvann hon.
Annars var det en väldigt bra konsert!

Tyvärr hade jag bara mobilkameran så korten är inte jätte bra.

image190
Snygg eller vad?

image192image191

 

image193 image194 image195 image196
image197
Moa & Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0