långtråkigt hemma

Helen ringde nyss. 04.20 kommer hon och hämtar mig på fredag!! Kommer vara helt död, men får sova lite i bilen om jag kan =) De är värt det om vi slipper alla galna tanter heheh

Micke jobbar över idag, så trist att vara själv. Skulle inte fixa att bo själv. Skulle känna mig så ensam.. Hoppas han kommer snart....
Får läsa lite samhällsteori kanske? Det är ju så tråkigt bara. Läser hellre Nya Allt i hemmet som jag fick igår. Kanske får några bra idéer till lägenheten. Är riktigt sugen på att börja fixa köksluckorna. Ska måla om dem och byta handtag. Luckorna får nog bli vita som de är nu och handtagen vill jag ha i svart som går ihop med krokarna och hyllkonsollerna. Kommer nog bli snyggt. Men får vänta tills kursen är slut tänkte jag, och vädret ska hellst va bra med om jag ska måla utomhus =P Men snart är det sommar och jag kommer ha massa tid!!
Har bara 4 dagar kvar i skolan nu! Imorgon, torsdag, måndag och sedan seminarie på tisdag. =) Sen har jag i och för sig en tenta att plugga till i augusti eftersom jag inte gör tentan nu. Men har ju hela sommaren på mig ;) (som det brukar låta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0