Lycktor till balkongen

image418 Har varit på en liten tur med Moa idag i det fina vädret. Först åkte vi till Greks där hon köpte en elgrill, så nu väntar jag mig en god middag ;) Sedan gick vi över till Jysk där jag köpte dessa två ute lycktor till balkongen. Riktigt nöjd med de. Måste bara köpa lite ljus och ställa i dem.. Visst belv de bra Moa?
Svängde även ner till stan där JC hade halva priset på massa kläder, så därifrån fick det följa med en vit t-shirt med tryck. Moa köpte även lite linnen på HM. =)

En trevlig liten tur på förmiddagen var det. Får se om vi hittar på nå kul ikväll med. Nu funderar jag på att börja med instuderingsfrågorna.. har ju skjutit upp det hela tiden. Så nu MÅSTE jag börja!

Ut och sola nu allihopa! Medans sommaren är här =)

Kommentarer
Postat av: m0a

åh dom passa ju jätte bra där !

2008-05-30 @ 14:34:21
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0