Paket från posten

Mitt paket kom just till posten! =D alltid kul att hämta paket... Kan inte avslöja helt vad jag fått då det är present, men är från Bluebox.se iaf(där de förövrigt har massa kul). Men fick bl a kortspelet Jag har aldrig! Kommer va kul att spela på fester i sommar. Paketet kom fort, jag beställde i tisdags runt 23.00. Och kom redan idag, det är service!
Man kan även beställa akutgåvor där. Beställer du innan 15.00 så får du paketet dagen efter!  du kan även få det inslaget och klart och skickat till den som ska få gåvan!! fiffigt va!? =)

image417

Va på stan med Moa förut. Riktigt trevlig, kollade runt och lunchade på Paris. Länge sen ja fika på stan.. Fick även med mig en del roligt hem =) Ett par svarta tyg skor(ger upp på de marinblå, finns ju ingenstanns), present till Erik, hårborttagningskräm, halsband, boken En shopaholics bekännelse och mat tills ikväll.
Blir grillade kebabspett, potatis med vitlök i ugn och tzatziki. Hoppas de blir gott!
Måste berätta om när ja va på Willys och handlade igår med mamma.. När vi gått där ett tag blir det bäcksvart. Strömmen gick. Och tydligen va de nått kretskort som brunnit upp, så alla blir fast där inne i en halv timme!! =P Roligare kunde man ju haft hahah men som tur va så hade ja ju sällskap av mamma, annars hade jag nog blivit tokig!

Kommentarer
Postat av: S

Hm?? undrar vad det kan va för paket?? Men jag gissar på nå smink! =) hehe

2008-05-29 @ 15:33:17
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Lisa

De va ström avbrott på JC med hela den sidan tror jag hihi

2008-05-29 @ 16:00:38
Postat av: MT

Hej!
Kom och kolla in min nya sida http://www.gratislistan.net
Här finns allt från gratis kontantkort till de bästa pokerbonusarna :-)

//MT

2008-05-29 @ 20:40:13
URL: http://www.gratislistan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0