Sommar väder

Åh vilken härlig dag!
Nu känns det som sommar. =) Termometern visar 50 grader i solen och 18 på skuggsidan. Underbart! Läste i Metro att det skulle bli 25 grader i Götebrog i helgen! Så blir en somrig garderob som får packas ner, och mina gladiator sandaler kanske? De tar ju inte så stor plats i alla fall. Måste iväg till mamma o pappa och låna en resväska med nån dag. Får kanske ta det imorgon när jag är ledig.

Vi har köpt en el-grill nu med om jag inte nämt det tidigare! Så nu kan vi grilla på balkongen!! Fast förtillfället står den uppe i karlsdal, så idag får det bli ris med baconsås istället. Men det är gott det också.
Tänkte lägga upp en tjusig sommarbild, men min bluetooth krånglar så orkar inte med det.. Kanske kommer en imorgon istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0