1:a advent = julstress

Idag är det första advent. 4 veckor kvar till jul =)
Var uppe och lämnade av bmw:n idag, så ska den fixas till och förhoppningsvis säljas till våren. Har fåttt låna Peggan av pappa o mamma nu som tur va, så vi kommer nånstanns!
Blev bjuden på första lussekatterna hos Mickes föräldrar, gott! Ska även få en påse av mamma som bakat =)
Har inte hunnit ta fram julsakerna än... känner mig så stressad! Har massvis att göra, och inget har jag hunnit i helgen... Får se om jag hinner i veckan.. men har så mycket i skolan med. Hatar att känna mig stressad!! Adventsstjärnorna MÅSTE upp i veckan i alla fall...
Julklappar måste man fixa iordning med.. visst det är kul att handla julklappar, om man vet vad man ska köpa... Får fundera på bussen, brukar vara ett bra ställe att tänka på!
Måla väggen ska jag göra med, och tvätta, byta sängkläder, slå in julklappar, torka golv och damma, fixa tröskel, stryka och byta gardiner, ge ner med saker i förådet, lägga undan kläder i förådet, fixa julbelysning på balkongen och så all annan julfixning....

Är det julstressen jag känner av??
Känner ni med av någon julstress??


Kommentarer
Postat av: moa

Men sara, dom MÅSTE inte upp i veckan. det är ju fyra veckor kvar till jul, vilken vägg är det du ska måla ?

2008-11-30 @ 23:36:26
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Maria

inte satt upp adventsstjärnan än?!? det har iallafall jag gjort:D

2008-12-01 @ 17:58:53
URL: http://annelimariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0