Guitar Hero

Lämnade tillbaka Linn och Tilde för ett tag sen. Var roligt att umgås lite med dem. Tog med dem till Mc Donalds och stan. Micke köpte en tröja på Intersport och sen gick vi till ABC data och köpte Guitar hero! Så nu är vi inte de ända som inte har de längre..=P Blev Guitar Hero world tour med gitarr, skippade de andra instrumenten, känns inte som vi har plats med ett stort trummset någonstanns...Så kan man alltid köpa till sen om man känner för en till gitarr eller så =)
Så det invigde vi med Linn och Tilde! Spelade även lite dataspel och målade.
Vet inte riktigt vad Tilde fått i sig, men hon for runt som en Duracellkanin! Non stop... Blev nerbrottad av en treåring! Inte illa ;) Tur att Linn är av det lugnare slaget i alla fall!  Ändå gången Tilde satt still var när Micke och Carro kom förbi med hunden Shisa, då blev hon blyg och satt i mitt knä...hehe

Så nu sitter jag och Micke här hemma och spelar Guitarr Hero! Riktigt roligt med ett spel jag kan vara med på. Mitt mål är att låsa upp Coldplays Shiver som jag läste ska vara med.. =)
Någon som vet om man kan ladda hem andra låtar till spelet? Och hur man gör det i så fall?

Blir nog bara en mys-hemmakväll denna lördag. Har köpt lite räkor och vitlöksbröd, och så lite annat gott till senare! Skönt med lugna hemmakvällar ibland =) hade ju mitt roliga i onsdags ;)

Hoppas alla ni som läser också kommer ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tackar :) Jodå det är bra här, sitter och kollar på Wallander-filmen på 4:an.

2008-11-30 @ 22:43:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0