Helg i Ransäter

Helgen har varit jätte kul! Jag och Micke åkte in till Karlstad vid fredagslunch, där hoppade Micke av och hälsade på Robin och jag fortsatte till Ransäter för att hälsa på Ann. Där fick jag prova på livet på ett internat...
Fick rundvandring runt skolan och till middag bjöds det på tacos i matsalen. Kändes konstigt att äta i en skolmatsal igen..hehe Sedan blev det Coctailparty. Drinkar, massa dans och uppdragslappar var lite av det som bjöds på.
Roligt att träffa lite nya människor, alla var jätte trevliga!
På lördagen tog jag och Ann en prommenad runt i Ransäter så jag fick se byn och så. På kvällen blev det mys med film och kortspel. Ann gjorde även jätte god vegetarisk mat! Söndagen tog vi en ny prommenadsväng och tittade på Sagan om ringen, alltid lika bra!
Vid 5 åkte jag hem igen och mötte upp Micke i Karlstad så åkte vi hem tillsammans.
Det var lite av min helg, hoppas ni haft en bra helg med!



Firade Mickes födelsedag idag eftersom han är borta på tisdag...
Blev inte länge vi sågs den här helgen, men blir bättre nästa =)

Mickes present:


Första föreläsningen på länge imorgon. Ska bli kul fakiskt!
Började bli segt att bara sitta hemma och plugga...blir så osocialt, även fast msn finns.. om inte det funnits hade jag dött av uttråkning.

Kommentarer
Postat av: Moa

Om en vecka är vi i London !

2008-11-10 @ 11:13:08
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0