Hemmakväll

Igår hade jag och Micke hemmakväll framför Idol. Riktigt synd att Anna åkte ut.. gillade henne skarpt! Men jag tror att hon kommer lyckas på egen hand nu i alla fall...
Alice och Kevin var bra som vanligt, båda har jätte bra röster.
Blev possitivt överaskad av Johans framträdande. Jag har varit lite tveksam på honom förut. Men I'll stand by you gjorde han jätte bra!
Min favorit under kvällen var helt klart Robin! När han sjöng Stings Fields of gold gick det rakt in i hjärtat. Underbar låt och underbar sång! Kolla in klippet och njut =)





Tittade också på CSI- avsnittet från i måndags. Ni som följer det vet säkert att det var ett väldigt känsloladdat avsnitt då Warrick blev skjuten till döds. Känslosam som jag är satt jag och grät flera gånger under avsnittet. Och självklart blev jag sedan mobbad av Micke =P Synd att han inte finns med i serien längre... Men han fick ett fint värdigt sista avsnitt i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vilket lördagsögongodis han är robin ;)

2008-11-22 @ 16:08:59
URL: http://sofiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0