Precio & seminarium

Igår hade vi slut-seminarium av förra kursen. Det var opposition. Gick riktigt bra, Johan gav mycket bra kritik på mitt arbete och min opposition på Nicklas gick också bra. Nöjd!
Anders var också nöjd med allas arbete, och tyckte vi varit en bra grupp. Det va kul att höra!
Så nu är det bara att sätta igång med C-uppsatsen! Jag och A har iaf hittat några böcker som kan vara intressanta för vår undersökning, och har även tagit kontakt med två företag för att se hur de använder sig av sociala medier. Så på torsdag när jag kommer hem igen så har vi massa att göra!

Senare på dagen var det studiebesök på Precio. De berättade om företaget, hur en dag på jobbet var och svarade på allas frågor. Var riktigt intressant, verkade som en bra arbetsplats! Extra kul var det att de var en gammal kursare som hade fått jobb där och berättade hur det var att komma in som ny exad. Kul när man ser att folk man känner igen får jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0