Skönhetsfusk

Var tionde kvinna skönhetsfuskar skriver Aftonbladet. Detta har en brittisk undersökning visat. Liksom journalisten Terri Herrera Ericsson undrar jag då vilka den tiondelen är som aldrig skönhetsfuskar?
För vem har aldrig använt smink, rakat sig under armarna, använt hårspray, klippt håret i en ny frisyr, filat naglarna osv? För allt detta är ju att bättra på sitt utseende. Som jag läste i en annan blogg så kanske till och med att duscha med schampo och balsam räknas in, och då undrar jag verkligen vem som aldrig gjort det!
Nej, lite skönhetsfusk är alla värda! För vem vill gå runt i fett, smutsigt hår, trasiga naglar, mörka ringar runt ögonen och så vidare? Inte jag i alla fall!

Bild:aftonbladet

Mer skönhetsfusk till folket!

(der är inte tecken på dåligt självförtroende att göra sig snygg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0