hemma-lördag

Blev en riktigt segdag denna lördag. Ganska skönt det med ibland. Bara vara hemma med älsklingen är ju aldrig fel!
Började med pizza med Micke och Carro. Gott! Perfekt när man inte orkar laga mat.
Men hann med att varit lite hälsosam också. Tog en långprommenad och rensade huvudet. Skönt! Vad gott det luktar nu ute.. och fint börjar det blir med alla färgglada löv.
Tog sedan ett härligt fotbad och med filning och insmörjning, sånt som man gör alldeles för sällan! Är ju så skönt.. Sedan blev det film med popcorn och en piña colada, mums!





Jag och Micke har ett vad, jag tror att jag vinner! Men hoppas att jag inte gör det på ett vis.... Har ju hört det rycktas om en inflyttnigsfest.. hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0