Slår in julklappar

Slår in julklappar här hemma. Är nästan klar, men måste ner till stan i veckan och fixa de sista julklapparna. Är såklart inte klar än...

Igår hade vi julfest på internatet. Det var väldigt trevligt opch mysigt!! Vi bakade pepparkakor och lussekatter, vi gjorde egen sushi, laga mat och hade julklappsbyte!
Blev en lång dag. Började 11 i aulan med en traditionell julavslutning med tal och musik. Sedan bjöd skolan på julgröt och julbordsresterna. Och efter det gick vi direkt till "Smeden" och fortsatte med vårt eget julfirande. Var hela 14 pers, så var lite tångt runt bordet. Men finns det hjräterum så finns det stjärterum, som man säger..
Satt uppe hela natten och pratade.. så kom inte hem förens 5 i morse... Så är lite seg idag kan man säga.. =P
Och nu har alla åkt hem till sina hemstäder, kommer sakna dem alla!!


Nu är jag ledig i 3 veckor frammåt, börjar först den 12 januari igen.
Ska bli skönt och va lite ledig. Behöver det. Har så mycket annat jag måste hinna med. Som projektet, och tvätta undan massa. Och formatera om datorn. Och hinna träffa folk. Känns som jag kommer fylla lovet ganska bra!

Nu ska jag göra mig iordning, och vänta på att killarna hämtar upp mig för lite mat!
Ha en fortsatt trevlig helg!! (Så ska jag återkomma med lite bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0