Bokrea!

Ingen har väl missat att bokrean snart sätter igång? Nämligen på tisdag.
Jag älskar att läsa böcker, så jag brukar alltid köpa på mig några under bokrean, eftersom just inbundna böcker är så dyra annars!
Det är inte bara bokhandlarna i stan som har rea, utan även internetshopparna. Så orkar du inte gå ner på stan och trängas för att köpa rea-böcker så kan man lika gärna klicka hema dem!
Här är tre av mina favoritställen för att köpa böcker på Internet:

Här är några böcker som jag tycker verkar bra bland årets reaböcker:


Skulle även kunna tänka mig att köpa någon kokbok från t ex Leila eller kanske någon om sushi, och någon fin kartbok eller liknande... Får se vad jag bestämmer mig för... Finns ju så himka mycket böcker man vill läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0