Oscarsgalan '09

I natt gick Oscarsgalan 2009 av stapeln. Självfallet glömde jag totalt bort det och kom ihåg det imorse... Inte säker på att jag hade suttit uppe och kollat i natt, men kunde ju i alla fall spelat in det. Men jaja... får nöja mig med att googla hur det gick, och kolla på sammandragningen imorgon kväll.

Bilder från "The red carpet":
(verkade vara mycket svart och vitt detta år på klänningarna.. i alla fall av de bilder jag sett...)

Angelina Jolie och Brad Pitt i stiligt och klassiskt svart. Snyggt med gröna detaljer på Angelina för att sätta lite färg på det svarta. (örhängen + ring)


Anne Hataway i en tjusig glimmande klännning.


Penelope Cruz i en vit vacker klänning


Heath Ledger vann en Oscar för bästa biroll. Hans familj tog emot priset, och kändisvärlden grät.


Snyggingen Robert Pattinson var stilig i kostym och fluga, självklart med ruffsigt hår och lite skäggstubb (och jag klagar inte)


Sarah Jessica Parker hade även hon en vit klänning. Gillar dock inte pushuppen..



Kate Winslet i en tjusig grå skapelse, alltid lika vacker!


Avslutar detta inlägg med två filmklipp:

Robert Pattinson och Amanda Seyfried pratade om kärlek och presenterade kärleksfilmer från 2008
.


Heath Ledger vinner en Oscar för bästa biroll som Joker. Hans familj tar emot hans pris. Känslosamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0