Edward Cullen, Twilight

Såg filmen Twilight i helgen. Det blev kärlek!
Filmen var jättebra, bra story och så en underbar kärlekshistoria...
Filmen blev inte sämre av att huvudfiguren Edward var sjukt snygg!! Tror jag är kär ;) (Edward spelas av Robert Pattinson)

När filmen var slut ville jag bara se mer! Blev överlycklig när jag senare upptäckte att filmen är baserad på en bokserie på fyra böcker! Verkar som alla ska bli film, New Moon som är del två ska komma redan nu 2009! Can't wait!
Nu kommer ni säkert bli besvikna på filmen när jag höjer den till skyarna, men gillar ni inte vampyr- kärlekshistorier så kan ni titta bara för att få se på Edward ;P

Här är lite bilder så ni ser vad jag menar:




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0